ROMAIN GROSJEAN, otra vez la volvió a hacer.....
Con 22 años firmó para la escudería Renault en 2008 como piloto de pruebas y fué subido en 2009 al 2do asiento para reemplazar a Nelson Piquet a partir del Gp de Europa teniendo como compañero de escudería a Fernando Alonso llegó 6to en esa prueba mientras que en la tercera curva de la primera vuelta Grosjean colisionó con el auto de Luca Badoer pegándole por detrás, su siguiente carrera en Spa Francochamps...

calificó 19 pero se eliminó en el arranque, en la primera vuelta, tras chocarle el trasero al campeón de ése año Jenson Button. La siguiente parada, en Monza, califica 12 pero daña su auto por un contacto en la primerca curva de la segunda vuelta, terminando 15
Este año: (ya me dá weba traducirlo así que ahí tá ahí tá!:
Australian GP, 18 March
Grosjean criticises Pastor Maldonado after a clash on second lap forces the Frenchman to retire. No disciplinary action was taken.
Malaysian GP, 25 March
Grosjean spins off on lap four after a first-lap collision with Michael Schumacher takes its toll. The 26-year-old blames Schumacher.
Spanish GP, 13 May
Sergio Perez is forced to retire with a puncture following a first-lap collision with Grosjean.
Monaco GP, 28 May
Hits Schumacher going into the first corner, which also forces Kamui Kobayashi and Maldonado to retire.
British GP, 8 July
Forces Paul di Resta out of the race after contact on lap one.
German GP, 22 July
Hits Felipe Massa and then collides with Bruno Senna, also on lap one.
Hungarian GP, 29 July
Brushes his Lotus team-mate Kimi Raikkonen and nearly takes him out of the race. Grosjean later finishes third.
Belgian GP, 2 September
Grosjean is banned for one race, and fined ?50,000 (£40,000) after the first-corner smash with Fernando Alonso), which took out three other drivers, including Lewis Hamilton. Grosjean apologised for his actions after the race.
Japanese GP, 7 October
Given 10-second stop-go penalty for colliding with Mark Webber on first lap, pushing the Red Bull driver off the track. Webber later labels Grosjean a "first-lap nutcase", and "embarrassing".
La pregunta no es: ¿cuándo volverá a chocar? sino más bien: ¿a quién le arruinará la próxima?, ya nada más le falta el Safety car
Copiado de aquí y allá.... jajaja! saludos